woensdag, oktober 15, 2008

15-10..

Hoe kan ik deze update nog een beetje positief beginnen?? Nou, eigenlijk niet. Mijn grote vriend Dr. B. in het Flevoziekenhuis had zelf ook 2 gescheurde kruisbanden gehad als mijn moeder er niet bij was geweest. Ik kwam er binnen. Hij deed de lachman test en was er meteen over uit dat mijn voorste kruisband gescheurd is. Ik vroeg of ik een MRI kon laten maken, maar dat vond meneer niet nodig. Ik wel, en hij zei: nou, als je er op staat.... ga je hem ook zelf beoordelen? Toen ging ik echt bijna door het geluid en was blij dat moeders er bij was. Hoe kan je nou in godsnaam 100% zeker weten dat er iets kapot is terwijl je geen MRI laat maken? Die meniscus en mediale band waren dus ook niet meer interessant. Daar heeft hij niet eens naar gekeken!!! Ga dus lekker naar Dr. Z. in het Utrecht. Veel beter gevoel bij. Dus dat was even het verhaal in een notendop! Later meer.. X

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,

nou daar wordt je weer blij van ! Lang leve de heren (en dames)artsen maar weer ... Het grootste gedeelte is prima natuurlijk , maar die negatieve ervaringen maken je soms wel moedeloos ... Heb ik ook wel enige ervaring mee ! Mag ik je als amateur-arts wat voorschrijven ? Morgen op recept met je moeder of T. naar de sauna ... Chillen is reliable ! Al is het maar alleen voor je koppie ...

Greetz,

Rick.