zaterdag, oktober 18, 2008

18-10..

Goeiemorgen.. Natuurlijk weer om 6 uur wakker, en er dus ook maar weer uitgegaan. Word er inmiddels een beetje simpel van! Maar goed, je ligt gewoon een stuk minder prettig met zo een knie he.. Moet zeggen dat het elke dag iets beter gaat. Ook 's morgens is het allemaal minder stijf enzo. Maar goed, moet toch de MRI afwachten. Dinsdag mag ik naar Amersfoort om die scan te laten maken en dan heb ik vrijdag een afspraak bij de orthopeed in de Bergman kliniek. Ben benieuwd. Geloof nog steeds niet dat het mijn kruisband is. Ach ja, hoop doet leven he.. Fingers crossed nog maar even dan. Ik heb me in ieder geval wel al een beetje ingebouwd. Ben gister naar school geweest en heb besloten om terug te gaan om het laatste project af te ronden. Dan heb ik in ieder geval niveau 4 en als ik dan later in eens een wilde ingeving heb, kan ik gewoon meteen HBO doen. Vond het wel een strak plan! Nou, verder niet veel nieuws. Proberen zonder kleerscheuren het weekend door te komen in ieder geval!

1 opmerking:

Reismeisje zei

Lieve Denise,
Wat balen allemaal en ook spannend Ik duim met je mee dat het allemaal meevalt. En een erg goed idee om je school "af"te ronden. Je bent bezig met andere dingen en dat is ook goed voor je koppie. Daarnaast ga gewoon ander leuke dingen doen ! Sauna, uit eten , bioscoopje etc en probeer ook een beetje te genieten van de goeie dingen om je heen .

Boel sterkte en ik duim mijn duimen stuk voor je !

Zwany