zondag, november 13, 2005

13-11

Zooo...daar was ik weer. Vanmorgen rond half 9 opgestaan en kon weeeeer 3 uur extra plaatsen. Word er helemaal gek van. Ik ben rond 10 uur even snel met Abel het water opgegaan, zodat ik niet met 6 andere mensen in de boot moest zitten. Het duurt namelijk 3 uur voordat je dan weer van het water bent en in de zon is dat niet de meest ideale situatie. Ik bedoel, vind het heerlijk hoor, maar je verbrandt levend! Maar goed, was dus weer bijtijds van het water en heb toen even lekker wat gezwommen en ben wezen poolen met Abel. Vanmiddag van 3 tot 4 even wezen liggen en moet zeggen dat ik me nu aardig herboren voel. Abel en ik zijn even aan het kijken of we aan het eind van de maand 3 dagen naar Singapore kunnen. Je zit hier behoorlijk in de middle of nowhere dus het is misschien wel leuk om er even uit te gaan. Anders duren 5 weken denk ik behoorlijk lang. We kunnen in Singapore boarden bij Paul Fong. Dat is een jurylid van de IWSF en hij heeft ons eigenlijk uitgenodigd. Een ticket is maar iets van 110 euro dus dat is best te overzien. Ook gaan we binnenkort naar het zuiden van waar we nu zitten en je schijnt daar hele mooie eilanden te hebben waar je naartoe kan met waterscooters. Allemaal leuke dingen in het verschiet dus. Verder heb ik net een fantastische massage gehad en het was maar 5 euro ofzo.. Echt geweldig. Kan morgen dus weer flink aan de bak. Doe tot woensdag maar 1 setje per dag, want anders ben ik aan het eind van deze 5 weken helemaal gebroken en op een blessure zit ik ook niet echt te wachten. Nou, ik ga nu maar even gameboyen en genieten van de zon:-) XXX!

5 opmerkingen:

denisedehaan zei

Hallo allemaal!!
Ik ben weer erg gelukkig met al jullie berichtjes.. Doet me erg goed. Het is af en toe best een beetje eenzaam, omdat er buiten Abel niemand is om wie ik geef. Ik leer er elke dag beter van genieten en het is heerlijk om iedere dag zonder zorgen (behalve de 360 dan) op je board te staan. De Thaise mentaliteit is aardig easy going en ik moet zeggen dat ik me hier goed kan ontspannen. Helemaal in tegenstelling tot thuis. In ieder geval.... bedankt voor jullie berichtjes!! Marina??? De groetjes aan iedereen daar!! Kus voor jullie allemaal!
xxx

Anoniem zei

Hai Denise, Weet er alles van zo in je eentje heel ver weg!! heb 3 maanden alleen in Zweden doorgebracht. Maar goed dat je iets hebt om naar toe te streven. heel veel suces met je 360... ( gaat absoluut lukken!!)
En geniet lekker van de rust......
Groetjes Claudia G.

Anoniem zei

Hee Denise!

Ik snap helemaal hoe je je voelt! Ik zit voor een jaar in de USA en ik heb met het idee in m'n achterhoofd dat ik nog 7 maanden te gaan heb, moet ik soms wel even slikken. Maar geniet van alles! De 5 weken zijn zo voorbij! Succes nog met alles!

Liefs,
Anneleen

Anoniem zei

hi denise
goh meid ik ben heel jalours op jouw. wat een leven en nu weer terug naar singapore. geniet overal maar van. vele groetjes marina xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Heee!Deniseeee
Zo te horen is alles flex daar,en natuurlijk kost het even wat tijd om te wennen aan de temp.luchtvochtigheid,eten enz....maar neem er de tijd er voor (die heb je namelijk).En ga niks forceren met boarden!Oja en ga lekker die tripjes doen met Abel anders doe je ze nooit meer,geniet!!!!
Gr Remy XXX