zaterdag, november 12, 2005

Sorry for the delay

Heb gister helaas niet kunnen schrijven, want ik kwam pas om half 12 terug van de Night Market. Je kon daar allerlei goedkope kleren kopen enzo.. Heb ik alleen niet echt gedaan. Komt wel weer een andere keer. Gisteren voor het eerst geboard. Ff wennen aan de golf.. Die is niet zo hoog als de X-star die ik had in Singapore. Deze golf lijkt erg op een barefoot nautique. Erg fijne golf dus. Ik heb vannacht veel beter geslapen dan de eerste nacht, maar ik heb echt vreselijk veel last van mijn jet lag. Het is ook wel een behoorlijke omslag hier! Het is heel warm, het eten is anders, je bent weer druk in de weer op je board en ik ben helemaal alleen zonder jullie :-(. Is behoorlijk wennen kan ik je zeggen. Begin wel steeds beter mijn draai te vinden en de dagen vliegen ook wel voorbij. Vandaag ben ik dus om 8 uur wakker geworden, maar ben weer in slaap gevallen tot kwart over 9 en ik kan je zeggen dat ik nog wel 12 uur kon slapen. Maar goed, ben maar opgestaan om om 11 het water op gegaan. Het ging super lekker en toen was het moment daar dat ik weer mijn 360 moest gaan oefenen. Had de eerste poging zowaar de handle in mijn andere hand, maar zoals gewoonlijk hing ik weer onderste boven. Had het dus weer gehad na 4 keer proberen. Morgen maar weer dus. Begin wel de spierpijn al te voelen dus ik hou het even op 1 setje per dag. Op het moment regent het weer pijpenstelen, maar dat vind ik niet zo erg, want dan kom ik niet in de verleiding om alsnog te gaan boarden. Hoop dat ik me morgen wat beter voel en dat het '360 lampje' een keer gaat branden. Morgen meer!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi snies. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! fijn om weer wat van je te horen, geef jezelf de tijd om die 360 te leren en vooral genieten van de tijd daar! liefs en kus birgitt en cindy

Anoniem zei

hey denise!
lekker rustig starten hoor, je hebt nog weken voor die stomme 360 en die gaat heus wel lukken! nils heeft het gisteren erg leuk gehad in best bij jong oranje, jammer dat jij er niet bij was! probeer daar een beetje te genieten want hier is het echt over - heel koud, de boten gaan het water uit en dat geeft een heel leeg, naar gevoel... dus profiteer er nou van dat jij lekker kunt boarden en in warmere sferen verkeert! we denken veel aan je! groetjes, ingrid

Anoniem zei

hi nieze
even rustig aan meisje, je heb al veel last van die jetlag even rustig aan doen en die 360 komt wel je hebt 5 weken. ik vindt het geweldig dat je did helemaal alleen aan het doen bent. ik blijf het allemaal wel volgen.
veel liefs uit australia, marina xxxx

Anoniem zei

Vanuit het winterkickoff..... dikke kus, hou van je

Shira