donderdag, november 10, 2005

Arrived..

Nou, daar zit je dan... In Thailand aangekomen na een vlucht van 10 uur die voor mijn gevoel niet lang hebben geduurd. Heb lekker op mijn nintendo DS kunnen spelen en heb niet veel geslapen. Zat naast 2 grote kerels die mij niet echt veel ruimte hebben gegund. (word nu aangevallen door een 1 of ander beest!! Bah, schrik me dood) Ik werd op het vliegveld opgehaald door een aardige man die mij vertelde dat we nog 3 uur moesten rijden.. Heb er eigenlijk niet veel van meegekregen, want ik lag zo in coma. Werd hier heel erg goed ontvangen. Ik zit dus gewoon in een hotel en de eigenaresse van de wakeboardschool heeft gewoon een afspraak gemaakt met de hoteleigenaar dat de wakeboarders in zijn hotel mogen verblijven. Wel handig, want dan hoef ik niet onder allerlei netten te gaan liggen! Scheelt weer. Nou, verder weinig nieuws. Heb net heerlijk gegeten en denk dat ik zo nog even mijn boek ga lezen. Zal daarna wel gebroken zijn. Morgen kijk ik wel hoe laat ik wakker wordt, maar ik ga sowieso het water op. Ik heb net nog even kort met Abel besproken wat we nog allemaal gaan doen. We gaan zeker nog een paar keer naar de kabel die hier ongeveer 30 min. vanaf ligt. Ook gaan we naar een plaatsje iets ten zuiden van hier. Daar schijn je prachtige eilanden te hebben waar je naartoe kan met waterscooters enzo..... Nou, foto's zullen niet snel op de site komen, want het internet is hier heel erg traag!! Dikke knuffel aan jullie allemaal...XXX

8 opmerkingen:

Anoniem zei

haai chick...

wilde je ff veel plezier wensen in het zonnige (?) thailand...
en veel succes natuurlijk

groetjes, xx Lidia

Anoniem zei

Hee meissie,

Ben blij dat je veilig bent aangekomen en dat je eerste indruk goed is. Niet geheel onbelangrijk. Blijf het dapper vinden hoor dat je dit zo doet!

Heb natuurlijk vanmorgen je smsje gekregen maar kreeg er ook nog 1 van Monique. Had ik met haar afgesproken omdat ik niet zeker wist om je terug kon smsen en zij je zeker zou spreken. Ben blij dat je vlucht zo goed verlopen is en dat die tien uur voorbij zijn gevlogen (goh goh, wat een leuke woordspeling ;-) Hoe dan ook, ik kijk uit naar je verhaaltjes hier en ik houd je wel op de hoogte van de ontwikkelingen hier in het koude, regenachtige, sombere Nederland... :-)

Take care pop! Dikke kus

Anoniem zei

hier je tante birgitt en je allerliefste nichtje cindy=) we zijn blij dat je goed bent aangekomen, geniet want voor je het weet zit je weer op de bartokweg;) haha.. dikke kus van ons

Anoniem zei

heel veel plezier en geniet ervan xx mandy

Anoniem zei

hey denise,
fijn dat je goed bent aangekomen en dat je eerste indruk goed is. we zijn benieuwd naar je verdere belevenissen! heel veel plezier en groetjes ook aan abel, ingrid en de rest

Anoniem zei

hi, nieze
ben blij dat je goed bent aangekomen. ik hoop dat je een goede tijd daar heb. ik blijf het allemaal wel volgen. geniet er allemaal maar van. vele groetjes uit australie. MARINA

Anoniem zei

Zie je wel,het helpt een nitendo.
ik ga ook thuis wat oefenen dan heb ik in het vliegtuig naar tenerife ook wat te doen. Heel veel plezier en ik blijf je volgen, XXX Lida.

Anoniem zei

Hai Denise, heel veel sucses is Thailand. Ik hou je site in de gaten ...erg leuk om alles te lezen!!
Groetjes Claudia Goedkoop