vrijdag, november 04, 2005

Lekke band..

Vanmorgen de Engelse test gedaan en had ongeveer een 8. Dat zit wel goed dus! Daarna eigenlijk weinig gedaan. 's Avonds wezen eten met mijn moeder bij Wilma en Albert. Dat is een steakhouse in Haarlem. Heerlijk gegeten echt, maar toen we terug kwamen bij de auto kwam ik tot de ontdekking dat mijn linker achterband leeg was. G*dverdomme.. Het mocht ons humeur niet verpesten, want we hebben een hele leuk avond gehad. Even de ANWB gebeld dus, want weet ik veel hoe ik een band moet verwisselen. Bovendien hadden we ook niet echt het gereedschap bij ons. Na 40 minuten wachten zagen we een geel karretje voorbij scheuren met het kleine mannetje die onze band even zou verwisselen. (in 5 minuten!!!!) Nou, ik heb goed opgelet en volgende keer kan ik het alleen. Uiteindelijk een leerzaam en geslaagd dagje!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gelukkig was je samen met je moeder, want als je alleen staat is niet zo prettig, zegt iemand waar het vaak bij gebeurd???!!!!

Anoniem zei

die wegenwachter zal wel gedacht hebben 2 BL*NDE dames,kunnen niet eens een bandje verwisselen!!!
(anonymous)