dinsdag, oktober 02, 2007

2-10..

Weer een verdwaalde update:-) Ben een beetje aan de afwezige kant geloof ik. Vanmorgen vroeg weer richting Sports Council gesjeest met een verkoudheid in m'n sodemieter. Gelukkig zit ik in Azie en hebben ze overal wel een zalfje of pilletje voor. De dingen gaan eindelijk de goede kant op. Knie voelt beter dan de laaste 3-4 weken. Vandaar ook wat stil dus. Had er even geen zin meer in. Kon mijn knie amper buigen en strekken. Nu, integendeel, gaat het met stappen vooruit. Zit ook eindelijk weer een beetje spier in mijn been. Die was aardig verdwenen na de operatie. Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn Mattiej-B te feliciteren met zijn verjaardag! Dat je maar een grote jongen mag worden. Ik ga lekker vroeg naar bed in de hoop dat ik me morgen iets minder klef en snotterig voel! XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Yo Mattiej-D

lauwe shizzle for dizzle my nizzle ;)
De sms was toppie zoals je weet. Maar ook hier thnx ! Erg Lief.

-x- Mattiej B