vrijdag, juli 10, 2009

10-7..

Whassup.. 3 Dagen na de operatie en voel me eigenlijk best prima. Spierpijn in m'n armen en schouders van die geweldige krukken. Als ik nog 6 weken door moet lopen op die dingen, ben ik straks 2 x zo breed:) Gister weer naar de fysio geweest en knie voelde al een stuk soepeler en beter. Het voelt nu al zo goed dat ik er op zou kunnen staan, maar laat ik dat maar even niet doen he?! Moet om half 11 weer bij de fysio zijn en daarna brengt mijn moeder me naar Amsterdam, want daar blijf ik het weekend. Morgen even kijken op NK boot op de Bosbaan. Ben benieuwd wat we te zien krijgen! Raar om aan de kant te staan. Dat wel.... Tot later!

2 opmerkingen:

Adies zei

Laten we hopen dat het in ieder geval droog blijft ;) xx

Lida Koelman zei

geweldig dat je weer op je blog zit.Kan ik weer reageren.
Je hebt je operatie al gehad las ik en alles is goed gegaan.
Meestal duurt het herstel van deze operaties niet zo heel lang maar bij jou weet je het niet in verband met de andere ingrepen.Toch heb ik goede hoop dat je deze zomer nog wel op je plank komt te staan.Sterkte, kus, Lida