donderdag, oktober 20, 2005

Little India

17.00 hier inmiddels en het was met het dagje wel! Vandaag zijn zo een beetje alle riders binnen gedruppeld. Ik werd vanmorgen pas 9.30 wakker en dat is de eerste keer sinds 8 maanden dat ik weer eens laat wakker ben geworden. We zijn dus even snel gaan ontbijten en hebben daarna de taxi gepakt, want ik kon om 12 uur nog even boarden bij de wakeboardschool waar ik gisteren ook ben geweest. Het ging eigenlijk wel lekker weer. Om 13.30 zijn we terug naar het hotel gegaan en daarna met de taxi naar little India gereden. Super leuk om te zien trouwens! Nu zijn we na een lange wandeling weer terug in het hotel en ga nu maar even een drankje drinken bij het zwembad! Ik mag morgen trainen om 14.30 achter de wedstrijd boot.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

denise ik zit nu in singapore het is7.30 a.m wij wensen je veel succes van je tante marina en matthew.

Anoniem zei

Goede Morgen Denise !
Hoop dat je lekker gaat daar in Singapore,zo wie zo alles beter als in Nederland op dit moment waar het guur en kil is ! Hoop dat je van het weekend nog wat potten kan breken en even een tasje geld kan meepakken...geniet en have fun groeten aan Ron en de rest Greetz Remy

Anoniem zei

Thanks voor jullie berichies hoor!!

Dikke kus

Anoniem zei

HOI SNIES EN RONNE, LEUK JE DAGBOEK TE LEZEN, ZET HEM OP DAAR!!!!! KUS VAN CINDY EN BIRGITT (JEEEEETJE)