zaterdag, oktober 22, 2005

Joepie!! :-)

Joepie de poepie :-) Finale gehaald.. Er waren 2 heats van 5 meiden en ik zat bij Chen Li Li(China), Gretchen Hammarberg(USA, never heard of but she did a whirley..ahum..), Sunny Ann Ball (Lucy snol, Canada) en Caroline Jansson (Zweden). In de tweede heat zaten Sasha Christian(Singapore), Emily Copeland (USA), Andrea Fountain (NZL), Robbie Rendo (ARG) en Louise Moore (GB). Maar goed, dit was even voor de geinteresseerden onder ons..! Top 2 van iedere heat ging door. De rest LCQ en daarvan gingen er ook weer 2 door en dat maakt een finale van 6. Moet morgen als derde starten voor Copeland, Hammarberg, Rendo en voor mij zitten Fountain en Li Li. Kort dag verslagje...... Vanmorgen vroeg op, want ik moest om 10 uur op de site zijn. We stapten naar buiten en konden al meteen voelen dat het super heet zou worden. Wat we niet wisten was dat het SUPER SUPER HEET ging worden. Hoop zweten en drinken dus! Het nadeeltje van dit evenement is, is dat we niet in het water mogen zwemmen, want het is een reservoir voor drinkwater. Ik heb van tevoren wel gehoord dat het een druk evenement zou zijn, maar dit had ik niet helemaal verwacht.. Echt SUPER veel mensen dus! Na een prachtige(!!!) skishow..ahum.. begonnen de LCQ"s van de Pro Ladies en daar waren wat verrassende resultaten. Sunny Ann Lucy snol Ball ging 2 keer op dr plaat en dat was opzich niet zo heel erg vervelend. Wat wel fijn is, is dat Chen Li Loe La Li door is, want die gaat meestal van de zenuwen onderuit.. De 1080 contest vond ik persoonlijk een beetje muf, want op Dan Nott na kwam niemand in de buurt. 1,5 Uur uit je neus vreten dus. Dat is best vermoeiend als je er al een lange warme, hete, zwetende dag achter de rug hebt. Maar goed, stel nou dat iemand hem geland had, had diegene mooi 10.800 Dollar meegenomen. Dat had ik dus ook niet willen missen.. Goed, genoeg geluld.. Vanavond een beetje op tijd naar bed, want ik moet morgen weer knallen met die ballen! Thanks voor degenen die iedere keer een berichie achterlaten! Vind ik super leuk!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hey denise!
gefeliciteerd met het behalen van de finale!!! supercool man! we zullen morgen heel hard voor je duimen. SUCCES!!!
liefs, ingrid en de rest

Anoniem zei

hoi,
proficiat he!!!
en veel succes in de finale
groetjes

xelkex

Anoniem zei

Hey denisee! DIKKE SHIT !
succes morgen, ik lees het wel
-xxx- ricky

Anoniem zei

ik ben ongelooflijk trots op mijn kanjer het doel is alweer bereikt lekker boarden morgen en genieten bel me maar zodra je wat weet liefs mama

Anoniem zei

VET man geen andere woorden voor!!!!!!!!!!!
Ga er voor morgen. We denken aan je.

Groetjes PJ Jans en je toekomstige leerlinge Sam

Anoniem zei

Hey ,

gaat daar ook weer lekker dus ! Toppie wijffie ! Ben benieuwd naar de final results ...

Rick

Anoniem zei

ik ben ook heel trots op je. gefeliciteerd met het halen van de finale. ik blijf het allemaal wel volgen. groetjes uit australia marina xxxxxxxx

Anoniem zei

Laat ze maar zien wat je bent.... een kanjer uit Almere !!!
XXX Lida

denisedehaan zei

Jullie zijn kanjers! Leuk dat je me volgt Marina! Het zal wel een leeg huis zijn zonder jullie! En Lida, zonder jou had ik dit seizoen nooit zover gekomen! PJ, J en S, ik kijk nu al uit naar het lesgeven aan de klein wurm:-)