vrijdag, oktober 21, 2005

Officiele training..

Vanmorgen al om 6.30 wakker, want mijn vriendelijke buurman vond het niet nodig om rekening te houden met zijn buren. En ja, wat ga je doen om 6.30 als je pas om 9.00 afspreekt??? Helemaal NIKS! Dat was dus een lange ochtend. Rianne en mijn vader waren om 8.30 klaar. Even ontbeten en om 10.00 hadden we een riders briefing. Heel indrukwekkend allemaal hoor.. Is erg officieel en ik moet vanavond als een celebrity naar een 1 of andere bar waar al mijn fans me gaan verwelkomen. (AHUM....! Wat is dit nou weer????? Ben ook maar gewoon een blond meisje uit Nederland die mee mag doen, omdat ze toevallig een goeie dag had in Moskou!!!) Dus ja, dat is een soort van apart eigenlijk! Moet op een podium mezelf voorstellen enzo.. Echt wat voor mij! NOT! Maar ja, het zal er wel bij horen en ik doe maar alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. Na de riders briefing zijn we naar Starbucks gelopen om een lekkere bak cafe latte te drinken en zijn daarna even wat fruit gaan halen in de supermarkt. Om 14.30 had ik 6 minuten training en heb daar Emily Copeland ontmoet. Zij is 1 van de hyperlite riders en voordat ik het wist kreeg ik een paar KGB's, off axis 5's en whirley's om mijn oren. Hmmm.. ik ben dus nog niet helemaal uitgeleerd! Om 15.30 zijn we even wat gaan lunchen en inmiddels ben ik weer terecht gekomen in de lobby van het hotel waar ik ff dit verhaaltje aan het schrijven ben. Maar goed, Singapore is in 1 woord geweldig en heb me nog geen seconde verveeld! In ieder geval een plek om ooit terug te gaan.. (met mams). Ik ga nu even mijn eten laten zakken en dan naar de masseur, want ik heb spierpijn voor het leven. Vanavond riders party in de bar en daarover morgen meer!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi lieverd klinkt helemaal te gek dit ben toch wel jaloers op paps en rianne heb wel iets meer vertrouwen in jezelf je staat daar niet zomaar heel veel plezier daar vanavond en laat maar zien wie dat blonde meisje uit nederland is die gewoon heel erg goed was in moskou je trotse moeder xxx

Anoniem zei

Heee Kanjer !
Niet te min over dat blonde meissie uit holland,ze staat daar wel even op de genodigde lijst!!!!!
you show them girl
Gr Remy plus een dikke kus

Anoniem zei

helemaal te gek dat ik dit nu kan volgen. ik vertaal het wel aan de jongens als ze wat willen weten. ik zit nu al te wachten op je volgende verhaal. heel veel groetjes uit australia marina xxxxx

Anoniem zei

Hey Nieze, zie je nou je kan het! Wacht vol ongeduld op je volgende bericht. Hou van je, dikke kus, Shira

Anoniem zei

hoi denise!
wat een supergave ervaring daar!!! geniet er maar lekker van en heel veel succes met de wedstrijden!
liefs, ingrid, nils en marc